Zoek vacatures in:

Company Logo
Administratief medewerker Leren & Ontwikkelen
Ondersteunende diensten
Binnen De Zijlen zijn wij op korte termijn op zoek naar een Administratief Medewerker voor onze afdeling Leren & Ontwikkelen. We zoeken iemand die overzicht kan houden, snel kan schakelen en nauwkeurig kan werken. Met jouw organisatorisch talent verloopt de planning omtrent opleidingen, trainingen en subsidieaanvragen vlekkeloos. Spreekt dit jou aan? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?  
Jouw werkzaamheden binnen de afdeling Leren & Ontwikkelen zijn:

·     Het plannen en organiseren van trainingen, zoals BHV, weerbaarheid, jaarlijkse scholingen en inwerktrajecten voor nieuwe medewerkers.

·     Het aanvragen van subsidies en weten voor welke subsidies de afdeling in aanmerking komt. Ook de administratieve voortgang (bijv. juiste documentatie aangeleverd en compleet maken van dossiers) en het bijhouden van urenregistraties vallen hieronder. Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen binnen subsidies en je speelt hier actief op in.

·     Zorgdragen voor de opvolging van de diverse trainingen, het agenderen van de juiste lesruimtes, monitoren van wachtlijsten en afstemming hierover met de betrokkenen.

·     Het verwerken van gegevens in Pynter (ons leermanagementsysteem).

Waarom bij ons?  

De Zijlen is een organisatie binnen de gehandicaptenzorg met ongeveer 1500 medewerkers. Er worden wekelijks trainingen en scholingsdagen voor medewerkers georganiseerd. De Zijlen vindt opleiden en deskundigheidsbevordering één van de belangrijkere onderdelen binnen de organisatie.

Als Administratief Medewerker op de afdeling Leren & Ontwikkelen werk je samen met een hecht, ambitieus en gedreven team dat bestaat uit ongeveer 17 collega’s waaronder trainers, leercoaches, administratief medewerkers en adviseurs leren & ontwikkelen. Ook heb je veel contacten zowel intern als extern.

Het is een zeer afwisselende functie waarbij we je graag op kantoor zien maar waarbij ook thuiswerken mogelijk is. We gaan begin volgend jaar verhuizen naar een nieuwe locatie en gaan steeds meer flexibel werken. Het is om die reden belangrijk dat je goed zelfstandig kan werken. Sparren met je collega’s is natuurlijk altijd mogelijk en ook vinden er regelmatig overleggen plaats.

Wat bieden we?  

·        Direct een vast dienstverband voor 24 uur per week.

·        Bruto maandsalaris tussen €2.836,- en €3.825,-op basis van 36 uur per week (FWG 40 cao Gehandicaptenzorg).

·        Vier weken vakantie en ruim 1,5 week balansverlof dat je bijvoorbeeld om kunt zetten in extra vrije uren of geld.

·        Reiskostenvergoeding van € 0,16 per km tot 30 km enkele reis (vanaf 2026 is dit €0,20 per km).

·        Jaarlijks belastingvoordeel op aanschaf van een sportabonnement, fiets, laptop, telefoon en nog meer.

·        Pensioenregeling via PFZW en verder kun je rekenen op vakantietoeslag, een eindejaarsuitkering en onregelmatigheidstoeslag.

·        Interessante trainings- en ontwikkelingsmogelijkheden.

·        Aantrekkelijke kortingen via Benefits at Work op onder andere mode, ontspanning en sport.

Wat vragen we?  

Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en werkt uiterst gestructureerd. Je houdt moeiteloos het overzicht en communiceert helder en doelgericht. Je neemt vanzelf het voortouw en werkt effectief samen met diverse interne en externe betrokkenen. Excel en Teams beheers je goed.  Je bent digitaal vaardig en maakt je verschillende systemen snel eigen.

Verder vragen we het volgende:

Minimaal een MBO 4 diploma.

  • Goede digitale vaardigheden.
  • Minimaal een MBO 4 diploma
  • Aantoonbare ervaring in eenzelfde soort functie.

Bij indiensttreding is een positieve ‘verklaring omtrent gedrag’ (VOG) vereist. 

Enthousiast geworden?  

Leuk! Dan ontvangen we graag je cv en motivatie uiterlijk 8 december via de sollicitatiebutton. Na je sollicitatie ontvangt je zo spoedig mogelijk een reactie. Donderdagochtend 11 december vinden de gesprekken plaats.

Eerst meer weten?  

Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Anne-Marie Platje 06-53926511 (Adviseur Leren & Ontwikkelen, bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag) of Nelly Cazemier 06-23461082 (Medewerker Opleidingen, bereikbaar op dinsdag, donderdag en vrijdag).

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern verspreid, waarbij interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang hebben in de procedure.

Meer vacatures van dit bedrijf

Company Logo
Company Logo
Company Logo
Company Logo
Company Logo

Andere vacatures

Company Logo
Company Logo
Company Logo
Company Logo
Company Logo

Zorg in je regio, hier vind je alles over de zorg

Welkom op de website over Zorg in je regio. Wij brengen algemene informatie over de zorg in Nederland.

Op deze website vindt je veel informatie over de zorg in alle provincies in Nederland. Zoek je hulp, wil je een maatje worden in jouw regio of wil je meer informatie over sporten in jouw regio dat lees je allemaal op de website Zorg in je Regio. Zorg is nodig in heel Nederland! Welke zorg heeft u nodig? Klik op de provincie en bekijk welke zorg er is per provincie voor u.

Zorg bedrijven

Welkom op de website over Zorg in je regio. Wij brengen algemene informatie over de zorg

Zorg nieuws

Welkom op de website over Zorg in je regio. Wij brengen algemene informatie over de zorg

Zorg vacatures

Welkom op de website over Zorg in je regio. Wij brengen algemene informatie over de zorg

Job Alert aanmelden - Zorg in je regio

Vul onderstaand formulier in om op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures die passen bij jouw voorkeuren.

Selecteer alle functies waarin je geïnteresseerd bent.

Selecteer alle provincies waar je wilt werken.

Aanmelden voor Job Alert
Stel een job alert in!
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt via Microsoft Clarity.