Zoek vacatures in:

Algemene voorwaarden

Hoofdstuk I. Algemene bepalingen

Artikel 1. Definities

Met een hoofdletter geschreven begrippen hebben, zowel in enkelvoud als in meervoud, de betekenis zoals in dit artikel vermeld.

  1. Algemene Voorwaarden: de onderhavige set algemene voorwaarden.
  2. ZorginjeRegio B.V.: de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid ZorginjeRegio B.V., handelend onder de handelsnaam ZorginjeRegio B.V., gevestigd aan de Tolbertervaart 1-B, 9356 VD te Tolbert en ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 96755636.
  3. Diensten: alle werkzaamheden waartoe Klant opdracht heeft gegeven aan ZorginjeRegio B.V., waaronder maar niet uitsluitend begrepen advisering marketingstrategie, het creëren van content, verkoopdiensten (o.a. mediaverkoop en sponsorwerving), campagnemanagement en het aanbieden van een Platform, één en ander in de ruimste zin van het woord. 
  4. Intellectuele Eigendom: alle rechten van intellectuele eigendom en daarmee verwante rechten, waaronder begrepen – maar niet beperkt tot – auteursrechten, databankrechten, rechten op domeinnamen, handelsnaamrechten, rechten op knowhow, merkrechten, modelrechten, naburige rechten en octrooirechten.
  5. Klant: iedere natuurlijke- of rechtspersoon die Diensten van ZorginjeRegio B.V. afneemt op grond van de Overeenkomst.
  6. Overeenkomst: overeenkomst(en) tussen Klant en ZorginjeRegio B.V. op basis waarvan ZorginjeRegio B.V. haar Diensten levert aan Klant, zoals de Advertentieovereenkomst, de Deelnameovereenkomst en het Premium Abonnement, en waarvan deze Algemene Voorwaarden een onlosmakelijk onderdeel uitmaken.
  7. Partijen: ZorginjeRegio B.V. en Klant gezamenlijk.
  8. Producten: de mediale producten die ZorginjeRegio B.V. levert, waaronder maar niet uitsluitend begrepen commercials en het faciliteren en beschikbaar houden van het Platform, podcasts en webinars.

Artikel 2. Toepasselijkheid

  1. Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen en Overeenkomsten met ZorginjeRegio B.V., voor zover van deze Algemene Voorwaarden niet door Partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken. 
  2. De toepasselijkheid van eventuele door Klant gehanteerde algemene voorwaarden wordt uitdrukkelijk van de hand gewezen.
  3. Indien ZorginjeRegio B.V. niet steeds strikte naleving van deze Algemene Voorwaarden verlangt, betekent dit niet dat de bepalingen daarvan niet van toepassing zijn, of dat ZorginjeRegio B.V. in enigerlei mate het recht zou verliezen om in andere gevallen de stipte naleving van de bepalingen van deze Algemene Voorwaarden te verlangen.
  4. Indien één of meerdere bepalingen in deze Algemene Voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd mochten worden, dan blijft het overigens in deze Algemene Voorwaarden bepaalde volledig van toepassing. ZorginjeRegio B.V. en de Klant zullen alsdan in overleg treden teneinde nieuwe bepalingen ter vervanging van de nietige of vernietigde bepalingen overeen te komen, waarbij zoveel als mogelijk het doel en de strekking van de oorspronkelijke bepalingen in acht wordt genomen.
  5. ZorginjeRegio B.V. behoudt zich het recht voor de Algemene Voorwaarden te wijzigen of aan te vullen. Wijzigingen treden in werking 30 dagen na bekendmaking van de wijzigingen aan de Klant. Niet-inhoudelijke wijzigingen van ondergeschikt belang kunnen te allen tijde worden doorgevoerd en behoeven geen berichtgeving.
  6. Alle artikelen genoemd in Hoofdstuk I (Algemene bepalingen) van deze Algemene Voorwaarden zijn integraal van toepassing op Hoofdstuk II (Adverteren), Hoofdstuk III (Congresdeelname) en Hoofdstuk IV (Videoplatform) van deze Algemene Voorwaarden.

Artikel 3. Aanbod en totstandkoming Overeenkomst

  1. Alle aanbiedingen van ZorginjeRegio B.V. zijn vrijblijvend. Een door ZorginjeRegio B.V. verzonden aanbod komt na dertig (30) dagen te vervallen. Indien Klant een aanbod aanvaardt, behoudt ZorginjeRegio B.V. zich het recht voor om het aanbod binnen drie (3) werkdagen na ontvangst van de aanvaarding te herroepen.
  2. Aanbiedingen c.q. tarieven gelden niet automatisch voor nieuwe opdrachten.
  3. ZorginjeRegio B.V. is niet gebonden aan een door een potentiële Klant gedane afwijkende aanvaarding van een aanbod van ZorginjeRegio B.V..
  4. ZorginjeRegio B.V. kan niet aan aanbiedingen worden gehouden als deze een kennelijke vergissing of verschrijving bevatten.
  5. Een Overeenkomst tussen ZorginjeRegio B.V. en Klant komt tot stand doordat Klant een aanbod van ZorginjeRegio B.V. aanvaardt, indien Klant een order plaatst en ZorginjeRegio B.V. deze aanvaardt, of op het moment dat ZorginjeRegio B.V. zonder tegenspraak van Klant met de uitvoering van de Diensten en/of levering van de Diensten is begonnen.
  6. ZorginjeRegio B.V. heeft het recht om een (potentiële) Klant danwel een opdracht van een (potentiële) Klant naar eigen inzicht te weigeren zonder opgaaf van reden en zonder schadeplichtig te zijn uit welke hoofde dan ook.

Artikel 4. Verplichtingen Klant

  1. Klant is gehouden om alle gegevens en/of informatie, die ZorginjeRegio B.V. aangeeft nodig te hebben voor het correct kunnen uitvoeren van de Overeenkomst en/of waarvan Klant weet of redelijkerwijs kan weten dat ZorginjeRegio B.V. die informatie nodig heeft voor het correct kunnen uitvoeren van de Overeenkomst, ter beschikking te stellen in de vorm, in de veelvoud en op de wijze als ZorginjeRegio B.V. wenst en bovendien zo tijdig dat ZorginjeRegio B.V. de opdracht zonder vertraging kan uitvoeren. ZorginjeRegio B.V. heeft het recht de uitvoering van de opdracht op te schorten tot het moment dat Klant aan de voornoemde verplichting heeft voldaan.
  2. Als zich feiten of omstandigheden voordoen waarvan Klant weet of redelijkerwijs kan weten dat zij voor de uitvoering van de Overeenkomst van belang (kunnen) zijn, dan stelt Klant ZorginjeRegio B.V. onmiddellijk van die feiten en omstandigheden op de hoogte.
  3. De uit de vertraging in de uitvoering van de Overeenkomst voortvloeiende extra kosten ontstaan door het niet, niet tijdig of niet behoorlijk ter beschikking stellen van de verlangde informatie, gegevens of bestanden, komen voor rekening van Klant.
  4. Als Klant informatiedragers, elektronische bestanden, software, e.d. beschikbaar stelt aan ZorginjeRegio B.V., garandeert Klant dat deze geen virussen, defecten of een vergelijkbaar probleem hebben.
  5. Indien Diensten op locatie dienen te worden uitgevoerd, is Klant ervoor verantwoordelijk dat de locatie en de benodigde faciliteiten aan ZorginjeRegio B.V. gratis ter beschikking wordt gesteld.
  6. Als Klant tekortschiet in de naleving van de in de leden 1 t/m 5 genoemde verplichtingen en daaruit voor ZorginjeRegio B.V. extra kosten of werkzaamheden voortvloeien of anderszins schade ontstaat, dan is Klant gehouden die kosten, extra werkzaamheden en schade aan ZorginjeRegio B.V. te vergoeden.

Artikel 5. Uitvoering overeenkomst

  1. ZorginjeRegio B.V. zal de Overeenkomst naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren op basis van een inspanningsverplichting. ZorginjeRegio B.V. garandeert dan ook niet het met een Overeenkomst beoogde resultaat.
  2. ZorginjeRegio B.V. bepaalt de wijze waarop en door welke persoon de Diensten worden uitgevoerd, maar neemt daarbij de door Klant kenbaar gemaakte wensen zoveel mogelijk in acht. 
  3. Wanneer in de Overeenkomst een termijn is overeengekomen voor de voltooiing van bepaalde Diensten en/of levering van de Producten, is dit ten allen tijde een tijdsindicatie doch nimmer een fatale termijn. Overschrijding van een opgegeven termijn door ZorginjeRegio B.V. geeft Klant geen recht op ontbinding van de Overeenkomst dan wel recht op enige schadevergoeding.
  4. ZorginjeRegio B.V. heeft het recht bepaalde Diensten of leveringen te laten verrichten door derden.
  5. ZorginjeRegio B.V. is gerechtigd om de naam en het logo van Klant te gebruiken als referentie en/of als klantcase.

Artikel 6. Advisering

  1. De doorlooptijd van het uitvoeren van Diensten op het gebied van advisering is afhankelijk van meerdere factoren en omstandigheden, waaronder doch niet uitsluitend de kwaliteit van de door Klant verstrekte gegevens en informatie en de medewerking van Klant dan wel relevante derden.
  2. Het gevolg van het gebruik van het advies(rapport) van ZorginjeRegio B.V., in de breedste zin des woords, door Klant is steeds voor rekening en risico van Klant. Onverminderd de mogelijkheid tot het leveren van tegenbewijs door ZorginjeRegio B.V. ligt de bewijslast, inhoudende dat de (wijze van) advies niet zou voldoen aan hetgeen in redelijkheid mag worden verwacht dan wel schriftelijk is overeengekomen of aan hetgeen van een redelijk handelend en bekwaam soortgelijk bedrijf mag worden verwacht, geheel bij Klant.
  3. Klant is niet gerechtigd om op enigerlei wijze de werkwijze, de methoden en technieken van ZorginjeRegio B.V. en/of de inhoud van de adviezen of rapportages van ZorginjeRegio B.V. op enigerlei wijze openbaar maken dan wel (inzage) te verstrekken in, behoudens voorafgaande nadrukkelijke schriftelijke toestemming van ZorginjeRegio B.V. is.

Artikel 7. Wijzigingen, meer- en minderwerk

  1. Klant kan ZorginjeRegio B.V. schriftelijk verzoeken om de Overeenkomst te wijzigen. ZorginjeRegio B.V. is pas verplicht om aan een verzoek tot wijziging uitvoering te geven als ZorginjeRegio B.V. schriftelijk akkoord heeft gegeven op het verzoek van Klant.
  2. Onder meerwerk wordt verstaan: alle op verzoek van Klant of noodzakelijkerwijs uit de Diensten voortvloeiende extra werkzaamheden die niet zijn opgenomen in het aanbod of Overeenkomst.
  3. Als ZorginjeRegio B.V. instemt met een verzoek tot wijziging van de Overeenkomst en de Overeenkomst daardoor geheel of gedeeltelijk wordt geannuleerd, dan is ZorginjeRegio B.V. gerechtigd om een vergoeding van de door hem als gevolg daarvan geleden schade te vorderen die tenminste 50% van de voor de niet-uitgevoerde Diensten verschuldigde vergoeding zal bedragen.
  4. Alle wijzigingen in de uitvoering van de Overeenkomst als gevolg van het feit dat door welke omstandigheden dan ook een andere uitvoering noodzakelijk is, worden bij Klant in rekening gebracht  wanneer daaraan extra kosten verbonden zijn. ZorginjeRegio B.V. zal Klant zoveel mogelijk op voorhand informeren over de kosten die daarmee gepaard gaan. Het ontbreken van een schriftelijke akkoord van Klant met betrekking tot het meerwerk, laat de aanspraken van ZorginjeRegio B.V. op betaling onverlet.
  5. Ook in geval van een wijziging van de Overeenkomst of meerwerk blijven de Algemene Voorwaarden van toepassing.

Artikel 8. Prijzen en betalingsvoorwaarden

  1. Klant is de volledige vergoeding verschuldigd aan ZorginjeRegio B.V., die op basis van de Overeenkomst verschuldigd is. De weergegeven prijzen zijn in euro’s, exclusief BTW. De vergoeding is niet afhankelijk van de uitkomsten van de verrichte Diensten.
  2. Als een prijs is gebaseerd op door Klant verstrekte informatie en deze informatie blijkt onjuist of onvolledig te zijn dan wel naderhand wijzigt, dan heeft ZorginjeRegio B.V. het recht de opgegeven prijzen aan te passen, ook nadat de Overeenkomst reeds tot stand is gekomen.
  3. ZorginjeRegio B.V. is gerechtigd om overeengekomen prijzen te verhogen, zonder dat Klant de Overeenkomst kan ontbinden, als de verhoging van de prijs voortvloeit uit een bevoegdheid of verplichting op grond van wet- of regelgeving dan wel ten gevolge van een stijging van de prijs van grondstoffen, materialen of lonen.
  4. ZorginjeRegio B.V. is gerechtigd om voorafgaand aan de uitvoering van de Overeenkomst een voorschot te verlangen. Een betaald voorschot zal op de laatste factuur in mindering worden gebracht. Zolang Klant de voorschotnota niet tijdig en/of niet volledig heeft voldaan, heeft ZorginjeRegio B.V. het recht om de uitvoering van de Overeenkomst op te schorten en/of de daaruit voortvloeide extra kosten bij Klant in rekening te brengen.
  5. Klant ontvangt aan het eind van de week waarin ZorginjeRegio B.V. de Diensten heeft verricht een factuur, tenzij anders overeengekomen. Klant dient de factuur binnen achtentwintig (28) dagen na dagtekening van de nota, zonder verrekening of opschorting, te voldoen, tenzij anders overeengekomen, via de door ZorginjeRegio B.V. aangewezen betaalmethode. Eventuele aanvullende kosten in verband met betalingen vanuit of naar het buitenland komen voor rekening van Klant.
  6. Indien Klant haar betalingsverplichting niet correct en/of tijdig nakomt, is Klant van rechtswege in verzuim. Klant moet in dat geval de wettelijke incassokosten en rente aan ZorginjeRegio B.V. voldoen. Daarnaast komen alle kosten, zowel gerechtelijke als buitengerechtelijke, die ZorginjeRegio B.V. moet maken ter incasso van hetgeen Klant ten onrechte onbetaald laat, voor rekening van Klant.
  7. ZorginjeRegio B.V. is gerechtigd om de uitvoering van de Overeenkomst op te schorten als Klant zijn betalingsverplichting(en) niet nakomt.

Artikel 9. Opschorting en ontbinding

  1. ZorginjeRegio B.V. heeft – naast haar wettelijke bevoegdheden tot ontbinding en opschorting – het recht om met onmiddellijke ingang de Overeenkomst te ontbinden en/of de uitvoering van de Overeenkomst op te schorten, als een van de volgende gebeurtenissen intreedt:
    1. Klant de verplichtingen uit de Overeenkomst en/of de Algemene Voorwaarden niet, niet volledig of niet tijdig nakomt;
    2. ZorginjeRegio B.V. na het sluiten van de Overeenkomst informatie ter kennis is gekomen die goede gronden geven om te vrezen dat Klant zijn verplichtingen niet zal nakomen;
    3. Een verzoek tot verlening van (voorlopige) surseance ten behoeve van Klant is ingediend;
    4. Een verzoek tot faillietverklaring ten behoeve van Klant is ingediend;
    5. de activiteiten van Klant worden beëindigd of het bedrijf van Klant wordt geliquideerd.
    6. ten laste van Klant beslag is gelegd;
    7. Klant anderszins de beschikkingsbevoegdheid of handelingsbekwaamheid met betrekking tot zijn vermogen of delen daarvan verliest.

Klant is verplicht om ZorginjeRegio B.V. onmiddellijk in kennis te stellen van het intreden van een in sub c tot en met g bedoelde gebeurtenis. 

Artikel 10. Aansprakelijkheid

  1. ZorginjeRegio B.V. is slechts aansprakelijk voor zover uit dit artikel blijkt. Hetzelfde geldt voor door ZorginjeRegio B.V. ten behoeve van de uitvoering van de Overeenkomst ingeschakelde derde(n).
  2. ZorginjeRegio B.V. is niet aansprakelijk voor eventuele schade(n) in geval overmacht, zoals bedoeld in artikel 11.
  3. ZorginjeRegio B.V. is nooit aansprakelijk voor enige indirecte schade, daaronder begrepen, gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen en schade door bedrijfsstagnatie.
  4. ZorginjeRegio B.V. kan nooit aansprakelijk zijn voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat ZorginjeRegio B.V. is uitgegaan van door of namens Klant verstrekte onjuiste of onvolledige informatie of gegevens.
  5. ZorginjeRegio B.V. kan uitsluitend aansprakelijk zijn voor directe schade, veroorzaakt door een toerekenbare tekortkoming in de nakoming van de uit de Overeenkomst voortvloeiende verplichting(en). Onder directe schade wordt verstaan:
  6. De redelijke kosten ter vaststelling van de oorzaak en de omvang van de schade, voor zover de vaststelling betrekking heeft op de schade in de zin van de Algemene Voorwaarden;
  7. De eventuele redelijke kosten gemaakt om de gebrekkige prestatie van ZorginjeRegio B.V. aan de Overeenkomst te laten beantwoorden;
  8. Redelijke kosten, gemaakt ter voorkoming of beperking van schade, mits Klant aantoont dat deze kosten hebben geleid tot beperking van directe schade als bedoeld in deze Algemene Voorwaarden.
  9. Indien en voor zover ZorginjeRegio B.V. aansprakelijk blijkt te zijn, is haar (cumulatieve) aansprakelijkheid te allen tijde beperkt tot het bedrag dat uit hoofde van de aansprakelijkheidsverzekering van ZorginjeRegio B.V. in het betreffende geval wordt uitgekeerd. Indien, om welke reden dan ook, geen of onvoldoende uitkering krachtens voornoemde verzekering wordt verstrekt, geldt dat iedere (cumulatieve) aansprakelijkheid, gebaseerd op welke rechtsgrond(en) dan ook, er niet toe kunnen leiden dat een geldbedrag aan Klant dient te worden betaald hoger dan het  bedrag dat Klant aan ZorginjeRegio B.V. betaald heeft in het kader van de Overeenkomst, althans voor dat gedeelde van de Overeenkomst waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft.
  10. ZorginjeRegio B.V. neemt de gebruikelijke zorg in acht met betrekking tot haar Diensten, maar garandeert niet dat deze foutloos zullen zijn. Alle weergegeven informatie en content van ZorginjeRegio B.V. zijn onder voorbehoud van spel- of typefouten. Tevens is ZorginjeRegio B.V. niet aansprakelijk indien er schade ontstaat aan materialen die door Klant ter beschikking gesteld zijn, zoals maar niet uitsluitend aan litho’s, werktekeningen, dia’s, lay-outs en andere materialen, behoudens de gevallen van grove schuld of nalatigheid.
  11. ZorginjeRegio B.V. is niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door complicaties in verband met de publicatie, beschikbaarheid of werking van informatie, content en/of de Diensten, alsmede de schade die het gevolg is van gebruik van de Diensten in strijd met deze Algemene Voorwaarden of andere doeleinden dan waarvoor de Diensten zijn bedoeld.
  12. Elke aansprakelijkheid van ZorginjeRegio B.V. vervalt door verloop van 6 maanden vanaf het tijdstip waarop de Overeenkomst – om welke reden dan ook – is geëindigd.
  13. Klant vrijwaart ZorginjeRegio B.V. voor alle vorderingen van derden die verband houden met of voortvloeien uit de tussen ZorginjeRegio B.V. en Klant bestaande Overeenkomst.
  14. Klant vrijwaart ZorginjeRegio B.V. uitdrukkelijk voor aanspraken van derden met betrekking tot recht van Intellectuele Eigendom op de door Klant aan ZorginjeRegio B.V. verstrekte informatie, gegevens en/of tekeningen.

Artikel 11. Overmacht

  1. ZorginjeRegio B.V. is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens Klant indien hij daartoe gehinderd wordt als gevolg van overmacht. Onder overmacht wordt in deze Algemene Voorwaarden verstaan, naast hetgeen daaromtrent in de wet en jurisprudentie wordt begrepen, alle van buitenkomende oorzaken, voorzien of niet voorzien, waarop ZorginjeRegio B.V.  geen invloed kan uitoefenen en waardoor ZorginjeRegio B.V. niet in staat is haar verplichtingen na te komen, zoals oorlog, oproer, pandemieën, epidemieën, quarantaine, terrorisme, werkstaking, brand, milieu- en waterschade,  overheidsmaatregelen, storingen in de levering van energie en bedrijfsbenodigdheden, storingen of uitvallen van het internet, stroomstoringen, netwerkaanvallen van malware, arbeidsongeschiktheid van personeel of ingeschakelde derde, annulering door derden, wanprestatie door (toe)leverancier(s), algemene vervoersproblemen en storingen in het computernetwerk.
  2. ZorginjeRegio B.V. kan gedurende de periode dat de overmacht voortduurt haar verplichtingen uit de Overeenkomst opschorten. Indien deze periode langer duurt dan twee maanden, dan zijn Partijen gerechtigd de Overeenkomst te ontbinden, zonder verplichting tot schadevergoeding aan de andere partij. 
  3. Als ZorginjeRegio B.V. ten tijde van het intreden van overmacht zijn verplichtingen uit de Overeenkomst inmiddels gedeeltelijk is nagekomen of deze zal kunnen nakomen, is ZorginjeRegio B.V. gerechtigd om deze reeds nagekomen dan wel na te komen gedeelte te factureren. Klant is verplicht om deze factuur te voldoen

Artikel 12. Intellectuele eigendomsrechten

  1. Het is Klant uitdrukkelijk verboden om inbreuk te maken op de Intellectuele Eigendomsrechten van ZorginjeRegio B.V., alsmede op de goede naam van ZorginjeRegio B.V.. Alle Intellectuele Eigendomsrechten en auteursrechten van ZorginjeRegio B.V. waaronder de grafische ontwerpen, ideeën, foto’s, filmmateriaal, (elektronische) bestanden, en dergelijke die door ZorginjeRegio B.V. in het kader van de Diensten en/of Producten worden ontwikkeld c.q. geleverd, berusten uitsluitend bij ZorginjeRegio B.V. dan wel door haar ingeschakelde derden.
  2. Het is elke Klant verboden om de (inhoud) van de Diensten te kopiëren en/of op andere wijze te reproduceren, te openbaren of te wijzigen zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van ZorginjeRegio B.V.. De door ZorginjeRegio B.V. verstrekte stukken, waaronder mede begrepen werkwijzen, adviezen, ontwerpen, afbeeldingen, modellen en andere producten/Diensten van ZorginjeRegio B.V., aan Klant zijn uitsluitend bestemd om te worden gebruikt door Klant.
  3. De (inhoud van) de Diensten, Producten en het aanbod kan beschermd worden door Intellectuele Eigendomsrechten en/of handelsmerken. Door de Diensten te gebruiken gaat elke Klant ermee akkoord dat de Intellectuele Eigendomsrechten berusten bij ZorginjeRegio B.V. en/of de door haar ingeschakelde derden, dan wel bij de betreffende Klant. Klant is verplicht om alle technische beveiligingen en overige voorzieningen van de Diensten en/of Producten, alsmede de daarop rustende Intellectuele Eigendomsrechten, te respecteren.

Artikel 13. Geheimhouding en privacy

  1. Het is Partijen niet toegestaan om informatie, die vertrouwelijk van aard is c.q. zou kunnen zijn, aan derden te verstrekken dan wel de informatie aan te wenden voor een ander doel dan waarvoor deze verkregen werd. Ten aanzien van dergelijke informatie geldt voor alle Partijen een geheimhoudingsplicht. Informatie geldt als vertrouwelijk indien dit door een van de Partijen is meegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
  2. Het kan zo zijn dat Klant voor de uitvoering van de Overeenkomst data en persoonsgegevens aan ZorginjeRegio B.V. verstrekt ZorginjeRegio B.V. is in dat geval aan te merken als (mede)verantwoordelijke.
  3. Klant staat in voor de rechtmatige verwerking van de verkregen data en persoonsgegevens.
  4. Klant garandeert dat de persoonsgegevens zoals verstrekt aan ZorginjeRegio B.V. volledig en juist zijn.
  5. Partijen zijn ieder zelf verantwoordelijk voor de beveiliging van persoonsgegevens die onder hun verantwoordelijkheid vallen. Partijen zullen voldoende en passende technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen implementeren en in stand houden om de persoonsgegevens te beschermen zoals de wetgeving – waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) – van hen eist.
  6. ZorginjeRegio B.V. is niet aansprakelijk voor schade die het gevolg is van het door Klant niet naleven van de (privacy)wetgeving. Klant vrijwaart ZorginjeRegio B.V. voor aanspraken van derden op grond van dergelijke schade. Deze vrijwaring geldt ook voor de kosten die ZorginjeRegio B.V. in verband met die aanspraken heeft moeten maken, daaronder begrepen de juridische kosten van (gerechtelijke) procedures en de kosten van eventuele boetes die aan ZorginjeRegio B.V. worden opgelegd.
  7. De wijze waarop ZorginjeRegio B.V. zorgdraagt voor de privacy van Klant en derden staat beschreven in de privacyverklaring zoals gepubliceerd op de website van ZorginjeRegio B.V..

Artikel 14. Retentierecht

  1. ZorginjeRegio B.V. heeft het recht de teruggave van bescheiden van Klant, die ZorginjeRegio B.V. voor het verrichten van de Diensten onder zich heeft, op te schorten als en gedurende de periode dat Klant een opeisbare vordering niet of niet volledig aan ZorginjeRegio B.V. heeft voldaan.
  2. ZorginjeRegio B.V. is niet aansprakelijk voor eventuele schade – van welke aard dan ook – die voortvloeit uit het door hem uitgeoefende retentierecht.

Artikel 15. Klachten

  1. Een klacht met betrekking tot de verrichte Diensten moet schriftelijk binnen zeven (7) dagen nadat de Diensten zijn verricht of na de verzenddatum van de stukken/informatie waarover Klant klaagt, of binnen zeven (7) dagen na de ontdekking van het gebrek indien Klant aantoont dat hij het gebrek redelijkerwijs niet eerder kon ontdekken, aan ZorginjeRegio B.V. kenbaar worden gemaakt, onder opgave van de aard en de grond van de klachten.
  2. Een klacht met betrekking tot een ontvangen factuur moet schriftelijk binnen zeven (7) dagen na factuurdatum aan ZorginjeRegio B.V. kenbaar worden gemaakt, onder opgave van de aard en de grond van de klachten.
  3. Een klacht schort de betalingsverplichting van Klant niet op.
  4. Als de klacht niet tijdig wordt ingesteld vervallen alle rechten van Klant in verband met de klacht.
  5. Als ZorginjeRegio B.V. oordeelt dat een klacht terecht is uitgebracht, dan heeft ZorginjeRegio B.V. de keuze tussen aanpassing van de in rekening gebrachte vergoeding, het kosteloos verbeteren of opnieuw verrichten van de afgekeurde Diensten of het geheel of gedeeltelijk niet (meer) uitvoeren van de Overeenkomst tegen een restitutie naar evenredigheid van door Klant reeds betaalde vergoeding.
  6. Als ZorginjeRegio B.V. oordeelt dat een klacht onterecht is uitgebracht, dan komen de kosten daardoor ontstaan – daaronder begrepen onderzoekskosten – aan de zijde van ZorginjeRegio B.V. voor rekening van Klant.

Artikel 16. Toepasselijk recht

  1. Op alle rechtsbetrekkingen waarbij ZorginjeRegio B.V. partij is, is Nederlands recht van toepassing.
  2. Tenzij de wet dwingend anders voorschrijft, zullen alle geschillen tussen ZorginjeRegio B.V. en Klant worden voorgelegd aan de bevoegde rechter van het arrondissement waarin ZorginjeRegio B.V. is gevestigd.
  3. Partijen zullen eerst proberen om in onderling overleg een geschil op te lossen voordat een beroep op de rechter wordt gedaan.

Hoofdstuk II. Adverteren

Artikel 17. Toepasselijkheid en definities

  1. Hoofdstuk II is aanvullend van toepassing op Hoofdstuk I indien Klant een Advertentieovereenkomst met ZorginjeRegio B.V. sluit.
  2. In geval van strijdigheid tussen het bepaalde in Hoofdstuk I (Algemene bepalingen) en Hoofdstuk II (Adverteren), dan prevaleert het bepaalde in Hoofdstuk II (Adverteren).
  3. In aanvulling op het bepaalde in artikel 1 van deze Algemene Voorwaarden zijn voor dit Hoofdstuk II de volgende definities aanvullend van toepassing:
    1. Advertentie: een marketingmiddel om een bedrijf dan wel informatie uit te lichten, in welke vorm dan ook, daaronder mede begrepen gedrukt dan wel digitaal.
    2. Advertentieovereenkomst:  de Overeenkomst c.q. opdracht op basis waarvan ZorginjeRegio B.V. op grond van lastgeving ten behoeve van Klant, maar in eigen naam, een of meerdere overeenkomsten met een Uitgever aangaat voor het plaatsen van Advertenties ten behoeve van Klant in een Medium. 
    3. Vacatureportaal : het digitale platform van ZorginjeRegio B.V. waar Klant toegang toe krijgt wanneer Klant een Advertentieovereenkomst aangaat met ZorginjeRegio B.V
    4. Medium: een middel voor het geven van informatie, zoals een tijdschrift of een krant, waarin de Advertenties worden gepubliceerd. .  
    5. Uitgever: de rechtspersoon dan wel natuurlijke persoon waarmee ZorginjeRegio B.V. (als lasthebber) een overeenkomst aangaatvoor het plaatsen van een Advertentie ten behoeve van Klant (als lastgever) in een Medium van de Uitgever. 

Artikel 18. Aard van de dienstverlening

  1. Door het aangaan van de Advertentieovereenkomst met ZorginjeRegio B.V., verleent Klant aan ZorginjeRegio B.V. hierbij de bevoegdheid – bij wijze van lastgeving in de zin van artikel 7:414 BW – om in eigen naam maar voor rekening van Klant rechtshandelingen te verrichten ex artikel 7:414 lid 2. In dat kader zal ZorginjeRegio B.V. een overeenkomst aangaan met een Uitgever voor het plaatsen van Advertenties ten behoeve van Klant in een Medium van de Uitgever.  
  2. Het is aan Klant, als lastgever, bekend dat ZorginjeRegio B.V., als lasthebber, belang kan hebben bij de totstandkoming van de rechtshandeling, als bedoeld in artikel 7:418 BW.
  3. ZorginjeRegio B.V. is, als lasthebber, partij bij de overeenkomst met de Uitgever jegens wie hij de betreffende rechtshandeling verricht. ZorginjeRegio B.V. en/of de Uitgever is nimmer gehouden inzicht te verschaffen aan Klant in de overeenkomst(en) die zij sluit met de Uitgever uit hoofde van de overeenkomst van lastgeving met Klant.
  4. Alle handelingen en werkzaamheden die ZorginjeRegio B.V. in het kader van de Advertentieovereenkomst verricht, geschieden voor rekening en risico van Klant. Klant is verantwoordelijk voor de nakoming van alle verplichtingen die voortvloeien uit de Advertentieovereenkomst alsook de overeenkomst die ZorginjeRegio B.V. ten behoeve van Klant heeft gesloten met de Uitgever voor het plaatsen van de Advertentie in het Medium.
  5. Klant is zich ervan bewust dat de Uitgever aanvullende voorwaarden kan stellen c.q. aanwijzingen kan geven met betrekking tot de plaatsing van de Advertentie(s). 

Artikel 19. Voorwaarden Advertenties

  1. Klant is verantwoordelijk voor de inhoud van de Advertenties.
  2. De Advertenties mogen geen uitingen bevatten die in strijd zijn met de wet, overige regelgeving (waaronder de Nederlandse Reclame Code), de openbare orde of de goede zeden, noch mag de inhoud daarvan inbreuk maken op de (intellectuele eigendoms-)rechten van derden. Klant vrijwaart ZorginjeRegio B.V. voor aanspraken van derden ter zake en alle daardoor of in verband daarmee door ZorginjeRegio B.V. geleden of te lijden schade.
  3. De Uitgever en/of ZorginjeRegio B.V. behoudt zich het recht voor de inhoud en de vorm van Advertenties naar eigen inzicht en naar redelijkheid te wijzigen zonder dat Klant recht heeft op schadevergoeding of restitutie van (een gedeelte van) de met die Advertentie gemoeide prijs.
  4. ZorginjeRegio B.V. heeft het recht om een Advertentie zonder opgave van redenen te weigeren, zonder ter zake op enigerlei wijze aansprakelijk te zijn jegens Klant.
  5. Klant mag de beschikbare advertentieruimte slechts gebruiken voor het plaatsen van Advertenties en mededelingen met betrekking tot de onderneming van Klant. Het is Klant niet toegestaan om de advertentieruimte door te verkopen.
  6. ZorginjeRegio B.V. zal de Uitgever namens Klant verzoeken rekening te houden met een verzoek om plaatsing van een Advertentie op een bepaalde pagina of plaats, maar kan inwilliging niet garanderen. Indien een verzoek wordt ingewilligd kan ZorginjeRegio B.V. hiervoor een toeslag in rekening brengen bij Klant. 

Artikel 20. Advertentiemateriaal

  1. Klant dient het advertentiemateriaal conform de door ZorginjeRegio B.V. verstrekte specificaties en op de door ZorginjeRegio B.V. aangegeven wijze aan te leveren bij ZorginjeRegio B.V..
  2. Klant draagt het risico van tijdige en juiste aflevering van het advertentiemateriaal aan ZorginjeRegio B.V., ongeacht de wijze van verzending. De uiterlijke aanlevertermijn is gespecificeerd in de Advertentieovereenkomst. Het advertentiemateriaal dat later is aangeleverd, onvolledig of ongeschikt is kan worden geweigerd door ZorginjeRegio B.V. en/of Uitgever. Tevens kunnen te late, onvolledige of ongeschikte advertentiematerialen extra kosten met zich meebrengen, welke kosten volledig voor rekening van Klant komen. 
  3. Klant staat er voor in dat digitaal aangeleverd advertentiemateriaal veilig is en geen virussen, Trojaanse paarden, wormen of andere programma’s bevat, die op enige wijze schade kunnen toebrengen aan de computersystemen of computerprogramma’s van ZorginjeRegio B.V..
  4. ZorginjeRegio B.V. staat niet in voor de kwaliteit van de weergave van de Advertentie in het Medium. ZorginjeRegio B.V. kan echter geen reproductie garanderen en Klant dient rekening te houden met druk- en kleurafwijkingen.
  5. ZorginjeRegio B.V. c.q. de Uitgever spant zich ervoor in de Advertentie te publiceren gedurende de overeengekomen publicatieperiode. In geval van een advertentieplaatsing in digitale media garandeert ZorginjeRegio B.V. niet dat de Advertentie ononderbroken, storingvrij en/of foutloos wordt gepubliceerd dan wel dat het Medium te allen tijde toegankelijk is. ZorginjeRegio B.V. is op geen enkele wijze aansprakelijk voor enige schade die voortvloeit uit het (tijdelijk) niet beschikbaar zijn van het Medium.
  6. ZorginjeRegio B.V. c.q. de Uitgever is gerechtigd, zonder voorafgaande bekendmaking, het digitale Medium (tijdelijk) buiten gebruik te stellen en/of het gebruik ervan te beperken indien zulks naar haar redelijke oordeel noodzakelijk is, bijvoorbeeld in het kader van het benodigde onderhoud van het Medium.
  7. Het is Klant niet toegestaan de betreffende Advertentie en/of het betreffende Advertentiemateriaal zonder voorafgaande toestemming van ZorginjeRegio B.V. te gebruiken voor andere media en/of andere activiteiten.

Artikel 21. Annulering

  1. Bij annulering van de Advertentieovereenkomst c.q. de opdracht tot advertentieplaatsing door Klant, is ZorginjeRegio B.V. gerechtigd om een vergoeding van de door hem als gevolg daarvan geleden schade te vorderen die tenminste 50% van het met de betreffende Advertentie(order) gemoeide bedrag aan Klant in rekening te brengen bij annulering.
  2. Klant dient ZorginjeRegio B.V. schriftelijk op de hoogte te stellen van de annulering. 
  3. Een annulering op grond van dit artikel bevrijdt Klant niet van zijn (overige) verplichting(en) uit hoofde van uit de overeenkomst die ZorginjeRegio B.V. ten behoeve van Klant heeft gesloten met de Uitgever voor het plaatsen van de Advertentie in het Medium van de Uitgever.

Artikel 22. Vacatureportaal

  1. In het kader van de Advertentieovereenkomst krijgt Klant toegang tot het Vacatureportaal  van ZorginjeRegio B.V.. Het Vacatureportaal  is het digitale platform van ZorginjeRegio B.V. waar Klant onder andere het advertentiemateriaal dient aan te leveren, inzicht krijgt in de mediaplanning, takenlijst en waar Klant eventuele reminders ontvangt. ZorginjeRegio B.V. verstrekt aan Klant een niet-overdraagbaar en niet-exclusief gebruiksrecht voor het gebruik van het Vacatureportaal  voor bepaalde tijd.
  2. Voor het Vacatureportaal  krijgt Klant inloggegevens van ZorginjeRegio B.V.. Klant dient zijn inloggegevens, gebruikersnaam en wachtwoord strikt geheim te houden. ZorginjeRegio B.V. is niet aansprakelijk voor misbruik van de inloggegevens en mag er steeds vanuit gaan dat Klant die inlogt in het Vacatureportaal  ook daadwerkelijk die Klant is. Al hetgeen gebeurt via het account van Klant, valt onder de verantwoordelijkheid en risico van Klant. 
  3. Als Klant weet of vermoedt dat zijn inloggegevens in handen van onbevoegden zijn gekomen, dient hij zo spoedig mogelijk zijn wachtwoord te wijzigen en/of ZorginjeRegio B.V. daarvan in kennis te stellen, zodat ZorginjeRegio B.V. gepaste maatregelen kan nemen indien noodzakelijk.
  4. Op ZorginjeRegio B.V. rust een inspanningsverplichting  om (de toegang tot) het Vacatureportaal  voor zover mogelijk, ononderbroken aan te bieden aan Klant, maar garandeert niet  dat het Vacatureportaal  te allen tijde volledig beschikbaar zal zijn.
  5. ZorginjeRegio B.V. is gerechtigd indien en voor zover er naar haar oordeel een gevaar kan ontstaan in het gebruik van het Vacatureportaal , om de toegang tot het Vacatureportaal  (tijdelijk) te blokkeren. ZorginjeRegio B.V. is voorts gerechtigd alle maatregelen te nemen die zij redelijkerwijs noodzakelijk acht om een doeltreffend functioneren van een account en het Vacatureportaal  te kunnen waarborgen.
  6. ZorginjeRegio B.V. is niet verantwoordelijk voor (ver)storingen van de internet-, telecommunicatie-infrastructuur die buiten de invloedssfeer van ZorginjeRegio B.V. ligt en welke kunnen leiden tot onderbrekingen in de beschikbaarheid van het Vacatureportaal . ZorginjeRegio B.V. kan, tijdelijk en met inachtneming van de gerechtvaardigde belangen van Klant, de beschikbaarheid van het Vacatureportaal  beperken indien ZorginjeRegio B.V. dit noodzakelijk acht gelet op eventuele capaciteitslimieten, de veiligheid/integriteit van de servers van ZorginjeRegio B.V., of om onderhoud uit te voeren aan het Platform. ZorginjeRegio B.V. is gerechtigd om onderhoud te verrichten aan het Vacatureportaal  en kan nieuwe functionaliteiten introduceren.
  7. ZorginjeRegio B.V. zal Klant zoveel mogelijk op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen aan het Vacatureportaal , tenzij dergelijke wijzigingen van minimale aard zijn zonder dat dit een wezenlijk effect heeft op het gebruik.
  8. In overmachtssituaties of nationale noodtoestanden kan ZorginjeRegio B.V. de manier waarop haar Dienst wordt aangeboden (tijdelijk) aanpassen. Hierbij kan tevens de beschikbaarheid (tijdelijk) worden beperkt of uitgebreid.
  9. ZorginjeRegio B.V. onderhoudt het Vacatureportaal  actief. Onderhoud kan elk moment plaatsvinden, ook als dit kan leiden tot een beperking van de beschikbaarheid.

Artikel 23. Intellectuele Eigendomsrechten

  1. Klant accepteert dat het Vacatureportaal , de Dienst, de bijbehorende software de structuur en de softwareprogramma’s in de breedste mogelijke zin, behoren tot het Intellectuele Eigendom van ZorginjeRegio B.V..
  2. Het Intellectuele Eigendom op de Advertenties en/of het advertentiemateriaal dat Klant aan ZorginjeRegio B.V. verstrekt in het kader van de Advertentieovereenkomst, berust bij Klant. Voor zover nodig voor de uitvoering van de Advertentieovereenkomst verleent Klant aan ZorginjeRegio B.V. gedurende de looptijd van de Advertentieovereenkomst een recht tot gebruik van het auteursrecht, alsmede alle overige rechten van Intellectuele Eigendom.

Hoofdstuk III: Het Platform

Artikel 24. Toepasselijkheid en definities

  1. Hoofdstuk IV (Het Platform) is aanvullend van toepassing op Hoofdstuk I indien Klant een Overeenkomst sluit met ZorginjeRegio B.V. op grond waarvan ZorginjeRegio B.V. een online omgeving c.q. een Platform als Dienst ter beschikking stelt aan Klant. 
  2. In geval van strijdigheid tussen het bepaalde in Hoofdstuk IV (Algemene bepalingen) en Hoofdstuk IV (Het Platform), dan prevaleert het bepaalde in Hoofdstuk IV (Het Platform).
  3. In aanvulling op het bepaalde in artikel 1 van deze Algemene Voorwaarden zijn voor dit Hoofdstuk IV de volgende definities aanvullend van toepassing:
  4. Platform: een door ZorginjeRegio B.V. ter beschikking gestelde online omgeving voor Klant en/of haar eindgebruikers.

Artikel 25. Aard van de dienstverlening 

  1. ZorginjeRegio B.V. gaat een Overeenkomst aan met Klant op grond waarvan ZorginjeRegio B.V. voor Klant een online omgeving c.q. een Platform aan Klant ter beschikking stelt.
  2. Partijen kunnen overeenkomen dat ZorginjeRegio B.V. het Platform op maat maakt voor Klant. 
  3. ZorginjeRegio B.V. vult het Platform met de door Klant aangeleverde content. De aangeleverde content komt volledig voor eigen risico van Klant.
  4. ZorginjeRegio B.V. verstrekt aan Klant een niet-overdraagbaar en niet-exclusief gebruiksrecht voor het gebruik van het Platform voor bepaalde tijd. De specificaties van de periode, het aantal gebruikers en de prijzen hiervan zijn gespecificeerd in de Overeenkomst.
  5. ZorginjeRegio B.V. kan nadere beperkingen of voorwaarden stellen aan de toegang tot en gebruik van bepaalde delen of functies van het Platform.

Artikel 26. Informatieverstrekking

  1. Klant is verplicht tijdig de benodigde informatie c.q. content voor het Platform aan te leveren bij ZorginjeRegio B.V..
  2. Klant heeft een zelfstandige verantwoordelijkheid voor alle inhoud die Klant beschikbaar stelt op of via het Platform.
  3. Door het verstrekken van de content aan ZorginjeRegio B.V. garandeert Klant dat zij de eigenaar is van alle informatie die zij aan ZorginjeRegio B.V. verstrekt, dan wel gemachtigd/bevoegd is om dergelijke informatie te publiceren/te openbaren via het Platform.
  4. Tevens staat Klant ervoor in dat alle informatie en/of gegevens die zij via ZorginjeRegio B.V. op het Platform publiceert, vrij is/zijn van daarop rustende intellectuele eigendomsrechten van derden, noch een schending van de toepasselijke wet- en regelgeving.

Artikel 27. Verplichtingen Klant

  1. Het is Klant zonder toestemming van ZorginjeRegio B.V. niet toegestaan om informatie van en over het Platform openbaar te maken, te vermenigvuldigen en/of te bewerken.
  2. Klant is verantwoordelijk voor het zorgvuldig gebruik van het Platform. In het bijzonder dient Klant:
  3. ervoor te zorgen dat de door Klant gebruikte (internet- en/of telecommunicatie-) diensten, apparaten en programma’s geschikt en veilig zijn voor het gebruik van het Platform;
  4. niet op een zodanige wijze gebruik te maken van het Platform dat de (juiste) werking daarvan wordt verhinderd, inbreuk wordt gemaakt op de beveiliging of schade wordt toegebracht aan ZorginjeRegio B.V., het Platform of derden;
  5. geen virussen via het Platform te verspreiden dan wel op andere manieren apparaten of systemen van ZorginjeRegio B.V. of andere gebruikers van het Platform  te verstoren.
  6. Het is Klant niet toegestaan om het Platform te gebruiken voor handelingen in strijd met de wet, waaronder in ieder geval wordt begrepen het opslaan of verspreiden via de Dienst van informatie die lasterlijk, pornografisch, of racistisch is, het aanmaken van een account onder andermans naam of het zich op andere wijze voordoen als een ander; onfatsoenlijk taalgebruik; het plaatsen van informatie op niet daarvoor bestemde weblocaties; informatie verspreiden in strijd met auteursrechten, hyperlinks naar informatie zoals voornoemd te plaatsen; de persoonlijke levenssfeer van derden te schenden, bijvoorbeeld door het zonder toestemming verspreiden van persoonsgegevens van derden.

Artikel 28. Account

  1. Om het Platform te kunnen gebruiken, dient Klant een account aan te maken.
  2. Tijdens het registratieprocedure kiest Klant een gebruikersnaam en wachtwoord waarmee Klant na registratie kan inloggen op het Platform. Klant is zelf verantwoordelijk voor het kiezen van een voldoende betrouwbaar wachtwoord.
  3. Klant dient zijn inloggegevens, zijn gebruikersnaam en wachtwoord, strikt geheim te houden. ZorginjeRegio B.V. is niet aansprakelijk voor misbruik van de inloggegevens en mag er steeds vanuit gaan dat Klant zich aanmeldt op het Platform ook daadwerkelijk Klant is. Al hetgeen gebeurt via het account van Klant, valt onder de verantwoordelijkheid en het risico van Klant.
  4. Als Klant weet of vermoedt dat zijn inloggegevens in handen van onbevoegden zijn gekomen, dient hij zo spoedig mogelijk zijn wachtwoord te wijzigen en/of ZorginjeRegio B.V. daarvan in kennis te stellen, zodat ZorginjeRegio B.V. gepaste maatregelen kan nemen indien noodzakelijk.

Artikel 29. Beschikbaarheid van het Platform

  1. Op ZorginjeRegio B.V. rust een inspanningsverplichting  om (de toegang tot) het Platform voor zover mogelijk, ononderbroken aan te bieden aan Klant, maar garandeert niet  dat het Platform te allen tijde volledig beschikbaar zal zijn.
  2. ZorginjeRegio B.V. is gerechtigd indien en voor zover er naar haar oordeel een gevaar kan ontstaan in het gebruik van het Platform, om de toegang tot het Platform (tijdelijk) te blokkeren. ZorginjeRegio B.V. is voorts gerechtigd alle maatregelen te nemen die zij redelijkerwijs noodzakelijk acht om een doeltreffend functioneren van een Account, en het Platform te kunnen waarborgen.
  3. ZorginjeRegio B.V. is niet verantwoordelijk voor (ver)storingen van de internet-, telecommunicatie-infrastructuur die buiten de invloedssfeer van ZorginjeRegio B.V. ligt en welke kunnen leiden tot onderbrekingen in de beschikbaarheid van het Platform. ZorginjeRegio B.V. kan, tijdelijk en met inachtneming van de gerechtvaardigde belangen van Klant, de beschikbaarheid van het Platform beperken indien ZorginjeRegio B.V. dit noodzakelijk acht gelet op eventuele capaciteitslimieten, de veiligheid/integriteit van de servers van ZorginjeRegio B.V., of om onderhoud uit te voeren aan het Platform. ZorginjeRegio B.V. is gerechtigd om onderhoud te verrichten aan het Platform en kan nieuwe functionaliteiten introduceren.
  4. ZorginjeRegio B.V. zal Klant zoveel mogelijk op de hoogte stellen van eventuele wijzigingen aan het Platform, tenzij dergelijke wijzigingen van minimale aard zijn zonder dat dit een wezenlijk effect heeft op het gebruik.
  5. In overmachtssituaties of nationale noodtoestanden kan ZorginjeRegio B.V. de manier waarop haar Dienst wordt aangeboden (tijdelijk) aanpassen. Hierbij kan tevens de Beschikbaarheid (tijdelijk) worden beperkt of uitgebreid.
  6. ZorginjeRegio B.V. onderhoudt het Platform actief. Onderhoud kan elk moment plaatsvinden, ook als dit kan leiden tot een beperking van de Beschikbaarheid.

Artikel 30. Intellectuele eigendomsrechten

  1. Klant accepteert dat het Platform, de Dienst, de bijbehorende software de structuur en de softwareprogramma’s in de breedste mogelijke zin, behoren tot het Intellectuele Eigendom van ZorginjeRegio B.V..
  2. Het materiaal c.q. content dat Klant aanlevert, welk door ZorginjeRegio B.V. op het Platform wordt geplaatst blijft eigendom van Klant. ZorginjeRegio B.V. verkrijgt een gebruiksrecht om deze informatie in te zetten voor de Dienst, inclusief voor toekomstige aspecten daarvan. Onder het beperkte gebruiksrecht valt ook het recht om de informatie geaggregeerd en geanonimiseerd te verwerken voor statistische doeleinden mits deze informatie niet is te herleiden naar een natuurlijke persoon.

Artikel 31. Onrechtmatig handelen

  1. Ingeval van (mogelijke) strafbare en/of onrechtmatige handelingen is ZorginjeRegio B.V. verplicht hiervan aangifte te doen en de door Klant verstrekte gegevens aan de bevoegde instanties te overhandigen, alsmede alle handelingen te verrichten die van haar gevraagd worden in het kader van het onderzoek. ZorginjeRegio B.V. komt het recht toe Klant de toegang tot het account en het Platform te ontzeggen.
  2. Indien naar het oordeel van ZorginjeRegio B.V. hinder, schade of een ander gevaar ontstaat voor het functioneren van het Platform, is ZorginjeRegio B.V. gerechtigd alle maatregelen te nemen die zij redelijkerwijs nodig acht om dit gevaar af te wenden dan wel te voorkomen. ZorginjeRegio B.V. is daarbij in het bijzonder gerechtigd door Klant aangebrachte informatie naar eigen inzicht per direct aan te passen of te verwijderen.
  3. Indien en voor zover er sprake is van een inbreuk op rechten van ZorginjeRegio B.V. of derden en/of onrechtmatig handelen door Klant, is ZorginjeRegio B.V. tevens gerechtigd om het account van Klant te verwijderen of op andere wijze beperkingen te stellen aan het gebruik van het account van Klant, dan wel van de Diensten.
  4. ZorginjeRegio B.V. is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, die is ontstaan door (onjuist) gebruik van het Platform.