Waarom Lumens?
Lumens is een welzijnsorganisatie. Wij ondersteunen mensen die het (soms) moeilijk vinden om mee te doen met de samenleving. Wij helpen hen hun interesses en talenten te ontdekken en verder te ontwikkelen, om vanuit een stevige basis te kunnen werken naar een zelfstandig en gelukkig bestaan. Dat kan zijn in de vorm van betaald werk, als zelfstandig ondernemer of als vrijwilliger, maar ook in de vorm van een inspirerende en fijne vrijetijdsbesteding. Kortom, we bouwen met elkaar aan een sociaal veerkrachtige samenleving!
Maatschappelijke vragen van inwoners staan centraal in al onze interne en externe processen. Vanuit onze overtuiging bewegen we voortdurend mee met ontwikkelingen in het sociale domein en met actualiteiten in de samenleving en we passen onze organisatie daar waar nodig op aan. Dit is nodig om de aansluiting met de inwoners waarvoor we werken goed te blijven borgen. Dat vraagt om de nodige flexibiliteit van al onze professionals. Niet alleen in ons werk met inwoners, maar zeker ook in de ondersteunende staf.
Ben jij de verbinder tussen ons sociaal werk en onze opdrachtgevers? Ben jij de relatiemanager/accounthouder die huidige opdrachten weet te behouden en die staat voor Lumens als toonaangevende regionale welzijnspartner? Herken jij jezelf in een sociale organisatiecultuur en is het daarnaast jouw passie om in de dynamische wereld van het sociaal domein impact te maken? Dan kijken wij alvast uit naar een inspirerende kennismaking én samenwerking!
Je baan
Uitgangspunt bij al jouw taken is ondersteuning van de uitvoerende teams vanuit opdrachtgevers en inwonersperspectief.
Als verbinder ben je:
• verantwoordelijk voor de opdrachtenportefeuille van de organisatie binnen jouw werkgebied
• de schakel tussen de stakeholders en de uitvoerende teams
• verantwoordelijk voor de uitvoering van de opdrachten en het bijbehorende opdrachtbudget
• betrokken bij het opstellen van de begroting van de opdrachten
• verantwoordelijk voor offertetrajecten van bestaande en nieuwe opdrachten
• verantwoordelijk voor het tijdig signaleren van problemen, zodat de uitvoerende teams tijdig kunnen bijsturen
• vertegenwoordiger van Lumens in externe overleggen en netwerken.
Daarnaast:
• borg je onze dienstverlening in samenwerking met de ondersteunende en uitvoerende teams en
• leg je verantwoording af aan de opdrachtgevers (2 tot 4 keer per jaar) en aan het management.
Je skills & talenten
• Hbo werk- en denkniveau
• Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
• Aantoonbare kennis van accountmanagement, bedrijfskunde en projectmanagement
• Je hebt visie, bent resultaatgericht en kunt goed samenwerken
• Je beschikt over goede communicatieve- en netwerkvaardigheden
• Je bezit de competenties resultaatgerichtheid, aanpassingsvermogen, conflicthantering en omgevingsbewustzijn.
Onze aanbieding
Een functie als deze waarderen wij met een salaris volgens de CAO Sociaal Werk in schaal 10 (min. € 3.802,00 en max.€ 6.107,00 bruto per maand op fulltime basis). Daarnaast bieden wij je prima secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een loopbaanbudget, individueel keuzebudget, verlofsparen, pensioenregeling, telefoonregeling, reiskostenregeling, fietsenplan, gratis toegang tot 500+ actuele trainingen en een 13e maand. We zijn groot voorstander van deskundigheidsbevordering, werkbegeleiding en intervisie en er is ruimte voor het hanteren van flexibele werktijden en hybride werken.
Wil jij meer informatie?
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Hester Aarts, adviseur recruitment, 06 10 03 59 13.
Heb jij interesse?
Reageren kan tot en met woensdag 1 oktober 2025.
De kennismakingsgesprekken vinden plaats op woensdag 8 en vrijdag 10 oktober tussen 9.00 u. en 12.00 u.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld